وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

مطلبی در باب روز های انتهایی سال 1389

دوستان عزیز :

کمتر ازیک هفته به پا یان سال مانده است و چه خوب خواهد بود.لحظاتی را با خود خلوت کرده و به ارزیابی سالی که گذشت بپردازیم.در سال 1389  چه کردیم و چه نتایجی از عملکرد و تلاش های خود بدست آوردیم؟

À     آیا روز هایمان پر بارتر از روز های سالیان قبل بود؟

À     آیا کارو هنر و یا عملی را یاد گرفته ایم که به درد ؛آینده مان بخورد؟

از آنچه  بدست آورده اید یادداشت بردارید و آنچه را که  فکر  میکنید می توانستید بدست  بیاورید ا ما به خاطر کم کاری  خودتا ن کسب نکرده اید نیز بنویسید و خود را ارزیابی کنید تا بتوانید برنامه خوب و پر باری را در سال  1390 برای خود رقم بزنید..

با آرزوی سالی سر شار از مو فقیت و کامیابی و براورده شدن تمام آرزوها و امیدها و همچنین  دور ریختن کینه ها و ناراحتی ها تقویم سال 1389 را  همراه با شما به خاطر نه ( به خاطره) میسپاریم تا سال1390 را پر شور تر آغاز کنیم .

راستی یادم شد این را اضافه کنم به یاد من در زمان سال تحویل باشید همانطور که من همه شما دوستا عزیز و استاد گرانقدرمان جناب آقای قربانزاده را به خاطر ایجاد چنین جو صمیمانه یاد میکنم و برای شما ها زیبا ترین روزها هفته ها ماه ها سال ها را آرزو مندم .                 (سال نو پیشا پیش مبارک)

نظرات 5 + ارسال نظر
نسرین شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ق.ظ

مرسی من هم ارزوی سالی خوب و بر از موفقیت و سلامتیرو واسه شما و خونواده ارزو میکنم

ریحانه صباغ طبسی پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ق.ظ

از اینکه دیر می خونم عذر می خوام- قبل از سال جدید رفتیم سفرو نبودم- ولی ناراحت نیستم چون برای فکر کردن به نکات به این زیبایی و ارزش مندی هیچ وقت دیر نیست.
ارزو می کنم سال خیلی خوبی داشته باشی دوست خوب من و عیدت مبارک

مهدی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام به همه دوستان و سال نو همه مبارک

البته درسته دیر تبریک میگم ولی خب دیگه من تازه اومدم مشهد و حسابی درگیر کار و کسب بودم و خصوصا کارای آش خوری


دلم واسه همتون حسابی تنگ شده بود خصوصا این وبلاگای نقلی استاد قربانزاده.
امیدوارم سال ۹۰ هر چی از خدا میخواین بهتون بده و سال قشنگی باشه براتون

پاسخ سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

سال نو شما هم مبارک آقای استاجی شما آش خورها هم کاراتون دقیقه 90 .ممنون شما هم به ارزوهاتون برسین(رفتن اونور آب).

ریحانه صباغ طبسی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ


سلام بچه ها من دلم برای یه مطلب جنجالی تو وبلاگ خودمون تنگ شده نظرتون چیه بریم یه حالی به عطار مارکتینگ بدیم روی این م م ا و زبان و را کم کنیم؟دستشون بیاد اینجا کی قدره هااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد