وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

وبلاگ گروهی بازاریابی بین الملل

مطالب بازاریابی , استراتژی و فروش در مقیاس جهانی

مشارکت و مساعدت

سلام من منتظر چند تا جمله ام از اونهایی که ادم باید روزی چند بار بخونه و همیشه جلوی چشمش باشه.

لطفا نظر و ایدها ی جدید را در مورد فضای وبلاگ برام بنویسید تا بعد از امتحانات یه تغییرات اساسی به وبلاگ بدیم.

 قالب جدید را چطوری دوست دارید باشه؟چه رنگی دوست دارین؟


لطفا تو همین پست جمله هاتون را بزارین.

متشکرم


راستی یه مطلبی تو وبلاگ م م ا گذاشتم که منتظر نظر شماست...


جبران خلیل جبران می گه:دوست شما همان دعای شماست که مستجاب شده است.

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدمهدی چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام
فکرمیکنم این یکی از او جمله هاست که همیشه باید یاد آدم باشه چه در خوشی و چه در غم...
این نیز بگذرد!

مجتبی ثاقب جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ

با سلام .
(( رنگین کمان از آن کسانیست که تا آخرین قطره زیر باران می مانند.))

باغبان سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

دکتر شریعتی:
ترجیح میدهم در خیابان قدم بزنم و به خدا فکر کنم تا اینکه در مسجد باشم و به کفشهایم فکر کنم

ویکتور هگو:
آنچه را که دوست داری بدست بیاور وگرنه مجبوری آنچه را که بدست می آوری دوست داشته باشی

خودم:
از لحظه به لحظه زندگی کردن گریزی نیست.‏باید هر لحظه را چنان زندگی کنی که گوی واپسین لحظه است.‏پس وقت را در جدل،گلایه و نزاع تلف نکن.‏شاید لحظه بعد حتی برای پوزش طلبی در دست تو نباشد. ‏

بهزادمنش پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:17 ق.ظ http://hrmatattar.blogsky.com

سلام

بنی آدم اعضای یکدیگرن که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

خدانگهدار

محسن بهزادمنش پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ق.ظ

از دل نرود هر آنکه از دیده رود.
البته این ضرب المثل رو با طرز تفکر خودم عوض کردم.
ممنون

مرجان سالاری پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

صدای باران زیباترین ترانه خداست

که طنینش زندگی را برای ما تکرار می کند؛

نکند فقط به گل آلودگی کفشهایمان بیندیشیم . . .



همیشه فکر می کردم پشت دیوارهای بلند

آدمهای بزرگ زندگی می کنند،

ولی حالا می دانم که بلندی دیوارها به خاطر

کوچکی آدمهاست . . .

ریحانه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
از همه ی دوستای خوبم برای جملاتی که انتخاب کردین متشکرم.
دلم می خواد بشه و همه را بزارم اون بالا و برای تعداد محدودیت نباشه.
باز هم ممنون

استاجی جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

صبح ماجرای ساده ایست،گنجشک ها بیخود شلوغش کرده اند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد